Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

Hejsan! =)

Av Miranda - 8 juni 2013 21:10

Hejsan alla om läser detta! =)

Jag har skapat en "Fan-Blogg" den handlar om Emelie Olehag!   Hon är ärligt talat min förebild, även om jag inte träffat henne, så betyder hon mycket för mig! Hennes blogg är: http://MeEmeliie.bloggplatsen.se/


Lite om mig själv:

Ålder: 12 ( 2000)

Namn: Miranda !!!! =)

Efternam: Får inte lägga ut mitt efternamn på nätet, eller bild =(

Husdjur: Hund "Mattie", Katt " Dixie" 

Familj: Mamma, Pappa, Storebror och sen lilla syster..

Fobier: Döden, blod, spindlar, ormar, SMÅKRYP!!

Hårfärg: Blond med "guld bruna" slingor! =)

Bor: Dalarnas län


Men jag hoppa ni vill kommentera, fråga ock SPRIDA min blogg om Emelie! =)

Och jag hoppas att fler "fans"hittar hit! =) 

Hejjdå på er   

 
 
Ingen bild

Jon

9 juni 2013 18:16

Vist e hon söt, Emelie alltså

Miranda

9 juni 2013 19:38

AAA!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 24 juni 2013 10:31

Hejj hejj bloggen! =) =) Hihi älskar den smileysen! =) Jag är ledsen att jag inte bloggat på 2 dagar! :( Men jag är hos mormor på landet just nu! Och jag har inte så väldigt bra motaggning på datan! :( Men när jag kommer hem (det är på Måndag) d...

Av Miranda - 21 juni 2013 15:20


Hejjsaaan!!!!=) Sååå skönt med SOMMAR ASSÅ! =) O jag är verkligen ledsen att jag inte har bloggat på väldigt läänge! Men vi var ute på vårt ladställe O de fanns INGET internet! :O Jag dog nästan då. Vi åkte dit den 15 O vi kom hem den 20, Så vi kom...

Av Miranda - 14 juni 2013 11:33

Heejj! =) Nu så är de ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!!! YEEAH! ;) Jag kollade Emelies blogg igår (när hon hade skolavslutning) JA, hon såg ut som en ÄKTA PRINSESSA! Hon var väldigt, väldigt vacker!! <3  Här är en länk till inlägget! http://meemeliie.bl...

Av Miranda - 10 juni 2013 21:43

Hejj! Jag är ledsen att jag inte kunnat blogga! Det hära inlägget blir heller inte så långt då... Men just nu kollar jag på TV. =) Jag blir jätteeee glad om ni vill SPRIDA min blogg! Såg att Emelie hade vart på SKANSEN idag! Hon måste ha haft myck...

Presentation

Hej!
Jag som driver denna blogg är en tjej på 12 år & jag heter Miranda! Min blogg handlar om Emelie Olehag då jag är ett sport fan!=) Hoppa fler fans hittar hit, Kommentera, fråga & sprid bloggen! =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards