Direktlänk till inlägg 14 juni 2013

Nu är de SOMMARLOV! =))

Av Miranda - 14 juni 2013 11:33

Heejj! =)

Nu så är de ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!!! YEEAH! ;)

Jag kollade Emelies blogg igår (när hon hade skolavslutning) JA, hon såg ut som en ÄKTA PRINSESSA!

Hon var väldigt, väldigt vacker!! <3  Här är en länk till inlägget! http://meemeliie.bloggplatsen.se/2013/06/13/9931595-bilder-lt-3333-prinsessa/ Så himla fin! Och klänning är helt himla fantastiskt! =)

Men jaja, nu så ska jag bara lägga mig ute på altanen i minn egna hängmatta! :OOch du får inte följa med! :-P

Men ALLA som läser detta, kan väl SPRIDA min blogg!!? SNÄLLA, jag blir super super glad om ni gör de! =) Och kommentera gäärna!!  <3


Men jag bloggar mera sen vid kanske eftermiddag (??) Förresten, nu när jag säger de så, värför säger man EFTERMIDDAG för? Jag fattar inte grejen med det! -.- Men jag lovar att jag ska börja blogga mer oftare! Så mina "läsare" som är kvar och kollar... Fortsätt att KOLLA och SPRID bloggen till vänner, familj osv =)

Hejdå på er!

 
 
Emelie

Emelie

17 juni 2013 22:19

Tack sötnos <3

http://Meemeliie.bloggplatsen.se

Miranda

18 juni 2013 22:58

varsegod

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 24 juni 2013 10:31

Hejj hejj bloggen! =) =) Hihi älskar den smileysen! =) Jag är ledsen att jag inte bloggat på 2 dagar! :( Men jag är hos mormor på landet just nu! Och jag har inte så väldigt bra motaggning på datan! :( Men när jag kommer hem (det är på Måndag) d...

Av Miranda - 21 juni 2013 15:20


Hejjsaaan!!!!=) Sååå skönt med SOMMAR ASSÅ! =) O jag är verkligen ledsen att jag inte har bloggat på väldigt läänge! Men vi var ute på vårt ladställe O de fanns INGET internet! :O Jag dog nästan då. Vi åkte dit den 15 O vi kom hem den 20, Så vi kom...

Av Miranda - 10 juni 2013 21:43

Hejj! Jag är ledsen att jag inte kunnat blogga! Det hära inlägget blir heller inte så långt då... Men just nu kollar jag på TV. =) Jag blir jätteeee glad om ni vill SPRIDA min blogg! Såg att Emelie hade vart på SKANSEN idag! Hon måste ha haft myck...

Av Miranda - 8 juni 2013 21:10

Hejsan alla om läser detta! =) Jag har skapat en "Fan-Blogg" den handlar om Emelie Olehag!   Hon är ärligt talat min förebild, även om jag inte träffat henne, så betyder hon mycket för mig! Hennes blogg är: http://MeEmeliie.bloggplatsen.se/   L...

Presentation

Hej!
Jag som driver denna blogg är en tjej på 12 år & jag heter Miranda! Min blogg handlar om Emelie Olehag då jag är ett sport fan!=) Hoppa fler fans hittar hit, Kommentera, fråga & sprid bloggen! =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards