Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Miranda - 24 juni 2013 10:31

Hejj hejj bloggen! =) =)
Hihi älskar den smileysen! =) Jag är ledsen att jag inte bloggat på 2 dagar! :( Men jag är hos mormor på landet just nu! Och jag har inte så väldigt bra motaggning på datan! :( Men när jag kommer hem (det är på Måndag) då ska jag fixa på bloggen Emelie har nog skrivit det på sinn blogg tror jag. =)
Jag ska fixa presetationen sen fixa bloggen med olika färger jag ska ha lila å turkos! =) Eftersom det är hennes favorit färger. Sen ska jag fixa Bilder på Emelie! <3 Checka hennes blogg : Meemeliie.Bloggplatsen.Se
Hon skickade en bild där hon ser ut som en Barbie till mig på kik. <3 Om ni vill ha hjälp eller snacka så heter hon Coolaem (jag har tillåtelse att lägga ut kik namnet!) De här inlägget blir kanske ganska kort men ajjajaj de kommer inlägg senare kanske!
Emelie är på Gotland nu också! =) Vad kul!! =) <3 Men här kommer det en bild som jag älskar på Emelie! <3<3

Presentation

Hej!
Jag som driver denna blogg är en tjej på 12 år & jag heter Miranda! Min blogg handlar om Emelie Olehag då jag är ett sport fan!=) Hoppa fler fans hittar hit, Kommentera, fråga & sprid bloggen! =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards